dilluns, 1 de juny del 2009

PA DE XOCOLATA

Aquest dissabte vaig treure la pols a la panificadora. Ho dic així perquè feia molt de temps que no la feia servir, no pas perquè la tingues bruta! No sigueu mal pensats! jejeje

Vaig estar mirant que tenia pels armaris i per baix el rebost: vaig trobar molts paquets de xocolata en pols. Després de molt de rato pensant: que faig? quin faig? Em vaig decidir per un pa de xocolata.

Ens va anar perfecta per diumenge al matí, abans d’anar a fer 30 kilòmetres amb la bicicleta. Ens vam entrampar dues llesques de pa de xocolata amb melmelada de pruna per mi i l’Andreu va optar per unes culleradotes de “nocilla”.

Pues aquí teniu la recepta:

400 ml. de llet
600gr. de farina (normal)
10 cullerades soperes de xocolata de la de fer a la tassa.
100 gr. de “cuquis” de xocolata.
1 pastilla de llevat fresc (del que venen al mercad...)

Per fer-lo és molt simple, en el cas que tingueu panificadora. Poseu tots els ingredients a dintre la panificadora. Seleccioneu el programa nº 4, que es el de “dolç”. I esperar!!

No hi vaig posar gens de sucre perquè ja és prou dolç tot el que poses damunt del pa, però si sou molt del dolç, la recepta porta 2 cullerades i mitja soperes de sucre moreno.

Bon profit!

8 comentaris:

Mercè ha dit...

Amb un pa així, hi ha energia per fer 30 km i el que calgui, oi? :) Jo, faria com l'Andreu, xocolata sobre xocolata!! :D
Petons!

Gemma ha dit...

Anna, quina passada de pa, ha de quedar boníssim!!!!
M'imagino que després d'esmorzar un parell de llesques d'aquestes, eñs 30km us van quedar curts, je je je...
I tela l'Andreu, xoxolata a tope, eh? :)

Francesc ha dit...

Què bo!!! Encara em compraré una panificadora...

josep ha dit...

Anna,
Això és pa i la resta són punyetes!
Una abraçada

El cullerot Festuc ha dit...

Mai he provat pa de xocolata, però m'imagino que deu estar de pecat de bo!!! Ara a treure fum a la pani!!
Petunets,
Eva.

illetapitita ha dit...

Pa de xocolata! quin perill...
A sobre jo l'untaria amb nutella...jejejej
Una abraçada!

Maria ha dit...

Mira, així t'estalvies d'obrir el pa per posar-hi la xocolata... ja està dins.
Petons

la vella carmanyola ha dit...

Mercè; xocolateta, ehhh! ai pillina!!

Gemma; som un viciosos de la xocolata!! cap problema 30 i el que calgui! jejeje

Fransesc; ja tardes! t'assegurem que en treuras un bon rendiment!!

Josep; si senyor!! ja ho diuen: bon pa, bon vi i visca la mare que els va pa... jejeje

Eva; esta bonissim! saps que em passa que com que la cuina no mi cap tots els aparatets, els deso i després passa un temps que no m'enrecordo fins que vec coses als altres blogs i penso: Ai!! si jo també tinc la panificadora!! jejeje

Illetapitita; mare meva!! som uns xocoaddictes totalment!!

Maria; pues si!! el problema és que en poses per dintre i per fora!! som així d'eixerits a la Vila!! jejeje


Moltes gràcies a tots i molts records!!