dimecres, 19 de novembre del 2008

LA CAMINADA-CARAGOLADA A FARENA

Aquest diuemenge ens vam decidir a fer una mica de muntanya (l'excusa perfecta per anar menjar caragols) i en conseqüència aixecàs aviat. Quin remei!



Bé tot comença a les 8 del matí Alcover, encara que hi va haver una mica de xou per trobans, però el final es va solucionar.


La ruta va començar a Farena. I veieu com estàvem de desperts?

De dalt cap baix: Xavi Domingo, Anna, Sandra, Josep Mª, Xavi Rué, Ramon, Andreu i Jordi

Feia fred, eh? Ho almenys les cares ho diuen

La Sandra a la porta de l'entrada del Mas de la Roquerola


Tot tirant amunt ens vàrem trobar una perfecta paret per practicar escalada, era uns metres més enlla d'en Mas de la Roquerola.

Tot els grup de caminadors, menys en Xavi Rué que feia la foto!

Després de donar voltes i voltes i trobar-nos ben perduts, vam arribar no sabem pas com a la Mola d'Estat. Vam poder veure el Pirieneu nevat, el poble de Montblanc i els molins de vent de Belltall.



Pic de la Mola d'Estat, tot menys en Jordi que feia la foto

La vista desde la Mola d'Estat
A uns metres, sense fer gaire esforç ens vam trobar amb les tres creus. Si no estem mal informats ens van explicar ja fa temps que són en homenatge a tres monjos que van matar alli mateix en temps de la guerra civil.

Al costadet mateix hi ha una cosa que a mi sempre m'ha fet molta gràcia! Sabeu què és? ho dic? És la taula dels quatre batlles!Sempre m'agradat, perquè ho he trobat un fet curiós que en mig d'una muntanya hi aixi una taula perquè antigament es reunien els alcaldes de Montblanc, Vimbodi, Prades i Rojals. És curiós, oi!!


Arribat aquest punt del matí, els nostres objectius es dividien: En Josep Mª, la Sandra, en Xavi, l'Andreu i jo teniem ganes de pirar-nos-les ràpid pq ens esperaven els caragols. I en Ramon, en Xavi i en Jordi de pirar-se-les perquè a farena els esperaven les seves donetes.


La foto és d'abans de marxar cap a casa. I tenim també el Jose Carlos i l'Adri ( que no se quina excusa tenien per no caminar). Al mig del Jose Carlos i l'Adri hi ha la Júlia, després de l'Adri la Pepi i al costat la Paloma. Ja estan classificat com els NO CAMINADORSSS!! jejeje

Ja ho tenim tot explicat i només ens queden els CARAGOLS, la sobretaula etc...



Això es tot, fins la pròxima aventura!!


10 comentaris:

Gemma ha dit...

Ui... a mi els cargols no m'agraden gens!!!!!
Les parets d'escalada de les vostres terres són de les millors, eh?
Una excursió ben maca ;)

Maria ha dit...

Doncs a mi m'encanten... i aquests tenen una pinta..
Com us cuideu, eh?

Unknown ha dit...

Ei, molt bones
Va estar molt bé. Una bona caminada, amb uns quants "despistes" inclosos, diguem que varem obrir noves vies...jejeje. Els cargols i en general tot el dinar....no hi han paraules, només cal mirar les fotos....jejeje. Ens ho varem passar be, que és el que compte. Felicitats pel blog, esta molt be.

la vella carmanyola ha dit...

Gemma; pues si aqui tenim moltes parets però la veritat és que a mi no em fa gràcia lo de l'escalada, més aviat em fa respecta. Però per ensenyar-te'les no tenim cap problema!! oooohhh, acabo de tenir una bona idea, et portem a dalt a les parets i nosaltres marxem cap a baix a menjar caragols!! ;))))))

Maria; tenim d'aprofitar que ara estem amb parella però encara no hi ha cap petit, només que algú s'animi a ampliar la familia ja canviaran les coses!

Ep, Josep Mª!! Molt bé ets el primer de tota aquella colla. Entre que no caminen i que no passen pel nostre nou blog :((( em sembla que la organitzadora d'actes tindra de posar els punts sobre les iiiii!!!!! jejeje es broma ;))

Unknown ha dit...

Doncs eh, jo això de estar classificat entre els no caminadors no em fa gens de gràcia, sens dubte demano una revantxa per treure'm aquesta denominació eh Anna! jeje,

Records a tots de l'Adri i el Jose, les fotos són molt boniques i els cargols van estar genials, sens dubte inovidable tot plegat

una abraçada

la vella carmanyola ha dit...

Jose! quan vulguis i tornem, però pensa que aquesta classificació l'arrastrareu tempsss! jejejeje

Sandra ha dit...

Iep!Per fi podem deixar un comentari!
Ens agrada molt la presentació del vostre nou blog i està bé perquè aquí nosaltres també hi podem dir la nostra. Vam fer una bona caminada, les vistes molt xules i els caragols...mmmmm....boníssims.

Petons

Unknown ha dit...

Que xules les fotos!! Ja veiem que la gent de Tarragona aprofiteu molt bé el temps...
Molts records a tots des de Girona!!!
Montse V, Montse J i Julià

X a v i ha dit...

Eii arribo tard a fer la meva aportació? espero que no.
Jo només vull dir que ens ho vam passar molt i molt bé tot i que les 4 horetes és van convertir en 6, però uns despistes com diu el Josep M. donen emoció a l'asunto.
I el dinar bonissim!!!
Com va anar la resaca els dies següents?

la vella carmanyola ha dit...

Sandreta!! que ja era hora! tu mateixa però t'han adelantat i de bon tros. Espero que apartir ara siguis la primera cada dia!! tommmmaaa

Gironinssss; com ho heu sabut, que tinc un blog?? el Josep Mª?? segur?? segur??
Doncs ja ho veieu, si us animeu ja ho sabeu que a la vila hi teniu una casa i uns amics!!

Xavi; doncs tio si! on vas tant tarddddd?? però més val tard que mai!! jo no vaig tenir ni ressaca ni agulletes! estic feta una maquinaaaaa!!! jejejeje ;;))