dissabte, 29 de novembre del 2008

"LA SOLUCIÓ"

Doncs si la solucio era la de'n Fransesc de http://www.alataula.blogspot.com/, tot i que ell diu que és molt fàcil de fer i que queda molt bé, jo no us puc posar cap foto pq no m'ha quedat bé. A veure tot te una explicació, jo ja he fet tot el procediment bé: primer he tallat les patates tipus "palleta", segon les he colocat repartides per dins de l'aparell, tercer ho he tancat. Aleshores es on l'he pifiada!! no tenia la fregidora perquè la vaig deixar a la meva mare i avui a Vila-rodona no fa un dia com per començar a tombar pel carrer, m'ha fet mandra sortir i he fet el desastre! Ho he volgut fer amb una paella i li he anat donat voltes fins que les he vist rossetes. Però no m'ha quedat bé, quan ho he desmotllat, se m'ha partit amb mil trossos!! Però estaven bons! jejeje

Però no hi ha problema que no tingui una solució i ho deixo aparcat, ja us posaré la foto un altre dia i avui us poso la foto d'un altre aparatet aquest culinaris!!


Ja no faig concurs, ja us dono la solució. Aquesta vegada no m'he arriscat, aquest mati he fet la prova primer i els resultat és: Es per fer espirals amb les verdures: pastanagues, carabassó, patates ... Jo he fet dos espirals per provar-ho amb una patata grossa. Un cop fregides m'han quedat així:



Ens els hem menjat d'aperitiu abans de dinar i els hem trobat molt bons i molt decoratius en segons quins plats.

Doncs ja teniu una altre idea de cara les festes!!

7 comentaris:

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Primer em pensaba que era per anar a pescar... però després he vist que era per fer espirals -perquè m'ho heu dit eh?-. Es una idea per aquests nadals, està bé¡. Josepb. -menja de bacallà-.

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

... i del Barça, com el Calderé en els seus temps. Fa 3 temporades que va se l'entrenador del F.C. Badalona i va guanyar el campeonat de 2B. Salutacions des de Badalona¡¡ Josepb -menja de bacallà.-

Gemma ha dit...

D'estris i gadgets culinaris n'hi ha tants que podríem omplir armaris i armaris de cuina... je je je!

Unknown ha dit...

Molt bon invent aquest estri. petons.

La cuina vermella ha dit...

el comentari anterior és de la cuina vermella...

Glòria ha dit...

Doncs hauries hagut de fer concurs, trobo que aquest és més desconegut que l'estri de fer nius.

Les espirals t'han quedat molt bé!. Enhorabona!.

Fins aviat

la vella carmanyola ha dit...

Josepb, si els espirals fan gràcia. El plat es del Barça però pq lameva mare ja fa anys ens va fer la coleccio i quan comences la vida ho tens d'aprofitar tot, però nosaltres no som gens futbolerus i el Calderé es fill de Vila-rodona però jo no le vist mai!

Gemma, ai!! que no et senti l'Andreu que sempre s'esta queixant que no hi cabem! jejeje

Vermells, a que si!! es original!!

Glòria, poder si!! hagues estat bé però es que em saturo de tantes coses que vull transmetre i tindria de organitzar-me! bueno ja i aniré agafant pràctica.