dimarts, 12 de maig del 2009

A GIRONA ÉS TEMPS DE FLORS

Dissabte al matí vaig pujar a fer una mini visiteta al Julià i les "Montses", vam anar a donar un tomb per Girona hi ha visitar el "Temps de flors".
Girona del dia 9 al 17 de maig es vesteix de festa i treu al carrer els seus millors monuments, patis i jardins de flors. És espectacular els colors i l'alegria que hi ha per tot arreu: els aparadors de les botigues i restaurants, les parets de les cases del call antic, les escales de la catedral, el riu i un llarg etc...

Si voleu donar-hi un cop d'ull cliqueu aquí.

Us deixo una mostra de tot plegat!



















A Girona és molt usual anar pel carril bici. En Julià va tenir la maravellosa idea d'utilitza'l per anar més ràpid i estalviar-nos l'aparcament. És a dir que aquí ens podeu veure fent "El barco de Chanquete". jejeje

En fí va ser només un matí però va valer molt la pena i us asseguro que hi tornaré, perquè tal com diuen els gironins: GIRONA M'ENAMORA!!

Records.

12 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Tenim un amic florista, que cada any hi participa. M'encanten les teves fotos Anna. Un petó ben gran.

Maria ha dit...

Doncs sí, una bonica excursió per recordar les explosions de colors de tant flor..

Mercè ha dit...

Oi que és bonica Girona?? I més ara, engalanada amb les flors!
Totalment d'acord, Girona enamora!! ;)
Petons!

Gemma ha dit...

Girona queda plena de flors i es vesteix de pimavera... és una visita per repetir cada any!
Esteu molt xules amb les bicis ,je je je...

ARA ha dit...

Ostres quina preciositat, i veig que per aquest cap de setmana encara dura, m'agradaría molt poder veure en directe tot aixó que has posat. Està tot al casca antiq?

La Llibreta Viatgera ha dit...

Girona és una de les meves ciutats preferides, i engalanada amb flors em deixa sense paraules, estic amb la Mercè, Girona m' enamora!!

Un petó!
Beth

Anònim ha dit...

Hola, Anna, quina sorpresa!!! Després de discutir amb el Julià de si anàvem o no a mercat, la visita va ser curta però intensa.Ets una crack, les fotos del teu blog t'han quedat molt i molt bé.
La Montse i jo et vàrem fer anar a "toc de pito". Les fotos de la bicicleta són molt divertides! Semblàvem la banda de Verano Azul.
Girona, pel temps de flors està preciosa! Val molt la pena. Bé, què hem de dir, sempre val la pena. Passejar pel call jueu, per la muralla... Com tu molt bé dius, i fent menció a una sardana gironina, Girona m'enamora. Bé guapa, aquesta experiència s'ha de repetir. Ja ho sabeu, quan vulgueu. Un petó molt gran,

Montse Juanola i Fita
Montse Verdaguer i Amat

josep ha dit...

Anna,
Girona, ja maca sense flors, amb les flors està impressionant. Felicitats per les fotos.
Una abraçada

Cuinetes-Carme ha dit...

Hola Wapa, he fet un cop d'ull al teu bloc, i solament veient Girona engalanada, ja m'ha agradat, els calçot, ni t'explico i les olives amb tot l'amor de cullir-les i amb el relat que expliques, també m'has deixat bocabadada.
Jo les faig amb sajoliva, i d'altre classe d'olives que en tinc dues oliveres, en faig de diferents gustos. Tot i que aquesta història m'ha agradat molt.
Espero ens veiem aviat!!
Una abraçada.

la vella carmanyola ha dit...

Hola a tots; Girona es una ciutat encantadora després de Tarragona que és la meva, clar!! jejeje no us deixeu perdre aquesta oportunitat, encara teniu temps per fer-li una visiteta aquest cap de setmana.

Petons per tots!!

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Andreu i Anna; -La vella carmanyola- És ben cert Girona és una ciutat molt i molt bonica, amb flors o sense flors, val la pena gaudir-la tot l'any. Josepb -menja de bacallà-

la vella carmanyola ha dit...

Josepb; pues si. A més nosaltres tenim la sort de poder gaudir d'uns amics que tenim allà i l'estada sempre es meravellosa!!